فعالیت ۴ هکتار واحد گلخانه‌ای در شهرستان بها
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحسین اکبری از فعالیت تعداد ۱۲ واحد گلخانه‌ای در شهرستان خبر داد و گفت: تولید محصولات کشاورزی به صورت کشت گلخانه‌ای در تمام طول سال انجام می‌گیرد و این محصولات تولیدی نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

ورق پلاستیکی

وی تصریح کرد: در شهرستان بهار در حال حاضر ۴ هکتار گلخانه وجود دارد که در این واحدها انواع سبزی و صیفی‌جات و گل و گیاهان زینتی تولید می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار بیان کرد: با توجه به روند رو به رشد توسعه گلخانه‌ها، تولید محصولات گلخانه‌ای با توسعه واحدهای در حال ساخت افزایش خواهد داشت و عمده محصولات تولید شده شامل خیار، گوجه فرنگی و گیاهان زینتی است.

پوشش استخر

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان بهار یکی از مهمترین قطب‌های کشاورزی محسوب می‌شود که می‌توان برای برون رفت از بحران کم‌آبی و بحران خشکسالی و توسعه کشاورزی پایدار و مدرن، کشت‌های گلخانه‌ای را توسعه داد، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری نیز توسعه حدود ۲ هکتار دیگر آغاز شده که در مرحله ساخت و آماده سازی است.

اکبری تصریح کرد: احداث شهرک گلخانه‌ای نیز در دستور کار این مدیریت قرار دارد و به صورت جدی در حال پیگیری است.

این مسئول، در بخشی از سخنان خود به اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی بهار در رابطه با سرما زدگی گلخانه‌ها اشاره و افزود: در خصوص پیشگیری از خسارت سرمازدگی به سازه و محصولات گلخانه‌ای توزیع اطلاعیه از طریق شبکه ترویج، شبکه‌های اجتماعی و تماس تلفنی با گلخانه داران اطلاع رسانی صورت گرفته است.

روف گاردن

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار تصریح کرد: با توجه به اهمیت کشت‌های گلخانه‌ای از نظر صرفه جوئی در مصرف آب و افزایش عملکرد محصولات تولیدی ترویج کشت‌های گلخانه‌ای از راه‌های مختلف و اعطای تسهیلات بانکی با نرخ ۱۴ درصد صورت گرفته است.

کد خبر 5404053

 

منبع مهرنیوز

 




:: برچسب‌ها: ژئوممبران , ورق عایق , ورق ژئوممبران , عایق استخر , فولاد , ورق استخر , عایق ژئوممبران ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: